ІНКОТЕРМС 2010


Інкотермс 2010 (Incoterms 2010) - це міжнародні правила, визнані урядовими органами, юридичними компаніями і комерсантами по всьому світу як тлумачення найбільш застосовних в міжнародній торгівлі термінів. 

ІНКОТЕРМС-2010 / INCOTERMS-2010

Редакція набрала чинності з 01 січня 2011 року. 

Інкотермс 2010 (Incoterms 2010) - це міжнародні правила, визнані урядовими органами, юридичними компаніями і комерсантами по всьому світу як тлумачення найбільш застосовних в міжнародній торгівлі термінів. 

Сфера дії Інкотермс 2010 (Incoterms 2010) поширюється на права та обов'язки сторін за договором купівлі-продажу в частині поставки товарів (умови поставки товарів). 

Тут представлений повний список термінів Інкотермс 2010 (Incoterms 2010) і необхідні коментарі до них. 

Відмінності нової редакції ІНКОТЕРМС-2010 від минулого ІНКОТЕРМС-2000:

  • Умови: DAP і DAT: В Інкотермс-2010 кількість термінів була зменшена з 13 до 11. Але при цьому створено два нових положення (DAP - delivered at place - поставка до пункту, DAT - delivered at terminal - поставка до терміналу), які можуть використовуватися як мультимодальні. Чотири найменш використовуваних у практиці терміна були скасовані (DAF, DES, DEQ, DDU).
  • Термін DAT (поставка до терміналу) замінює собою термін DEQ: товар надається в розпорядження покупця неразгруженным з прибулого транспортного засобу. DAT на відміну від DEQ застосовується для мультимодальних перевезень. За оцінками експертів з логістики поставка до терміналу DAT відповідає найбільше практиці логістики в порту.
  • Термін DAP (постачання до пункту) є загальним положенням, при якому важливо точно вказати місце призначення. Термін DAP замінює собою три терміна: DAF, DES, DDU, і передбачає, що товар надається покупцеві вже готовим для розвантаження (у наших умовах для перевантаження під митним контролем, або ж для розмитнення). 
  • Нові витрати і ризики у FOB, CFR і CIF: в умовах постачання FOB (франко-борт), CFR (вартість і фрахт) і CIF (вартість, страхування і фрахт) витрати і ризики встановлюються по-новому. В Інкотермс 2000 при цих трьох умов поставки ризик переходив після доставки до борту судна, а в Інкотермс 2010 перехід ризиків здійснюється після повної завантаження вантажу на борт судна (про розподіл відповідальності і переходу ризиків в Інкотермс 2000 дивіться далі). 
Структура Інкотермс 2010 (Incoterms 2010):

  • група Е: зобов'язання продавця мінімальні і обмежуються наданням товару у розпорядження покупця;
  • група F: зобов'язання продавця обмежуються відправкою товару, основне перевезення їм не оплачена;
  • група С: продавець організовує і оплачує перевезення без прийняття на себе пов'язаних з нею ризиків;
  • група D: витрати і ризики продавця максимальні, так як він зобов'язаний надати товари в розпорядження покупця в узгодженому місці призначення (забезпечити прибуття).
Всередині груп основні зобов'язання розрізняються незначно. Наприклад, у групі З базисів CIF і CIP продавець зобов'язаний додатково застрахувати товар, а в групі D на умові DDP - сплатити імпортні мита. Всередині груп F і D є відмінності, пов'язані з навантаженням (розвантаженням). 

ІНКОТЕРМС 2010 / INCOTERMS 2010

Категорія E
Відвантаження
EXW будь-які види транспорту
EX Works ( ... named place)Франко завод ( ...назва місця)Перехід ризиків: В момент передачі товару на складі продавцаЭкспортные митні формальності: Відповідальність покупателяИмпортные митні формальності: Відповідальність покупця
Категорія F
Основне перевезення не оплачене FCA продавцем
FCA будь-які види транспорту
Free Carrier (...named place)Франко перевізник (...назва місця)Перехід ризиків: В момент передачі перевізнику на складі продавцаЭкспортные митні формальності: Відповідальність продавцаИмпортные митні формальності: Відповідальність покупця
FAS FAS морські та внутрішні водні перевезення Free Alongside Ship (... named port of shipment)Франко вздовж борту судна (... назва порту відвантаження)Перехід ризиків: В момент розміщення товару вздовж борту суднаЭкспортные митні формальності: Відповідальність продавцаИмпортные митні формальності: Відповідальність покупця
FOB морські та внутрішні водні перевезення Free On Board (... named port of shipment)Франко-борт (... назва порту відвантаження)Перехід ризиків: З моменту повної навантаження на борт суднаЭкспортные митні формальності: Відповідальність продавцаИмпортные митні формальності: Відповідальність покупця
Категорія C
Основне перевезення оплачено продавцем
CFR морські та внутрішні водні перевезення Cost and Freight (... named port of destination)Вартість і фрахт (... назва порту призначення)Перехід ризиків: З моменту повної навантаження на борт суднаЭкспортные митні формальності: Відповідальність продавцаИмпортные митні формальності: Відповідальність покупця
CIF морські та внутрішні водні перевезення Cost, Insurance and Freight (... named port of destination)Вартість, страхування і фрахт (...назва порту призначення)Перехід ризиків: З моменту повної навантаження на борт суднаЭкспортные митні формальності: Відповідальність продавцаИмпортные митні формальності: Відповідальність покупця
CIP будь-які види транспорту Carriage and Insurance Paid То (... named place of destination)Фрахт/перевезення та страхування оплачені до (...назв.места призначення)Перехід ризиків: В момент доставки/передачі перевозчикуЭкспортные митні формальності: Відповідальність продавцаИмпортные митні формальності: Відповідальність покупця
CPT будь-які види транспорту Carriage Paid To (... named place of destination)Фрахт/перевезення оплачені до (...назва місця призначення)Перехід ризиків: В момент доставки/передачі перевозчикуЭкспортные митні формальності: Відповідальність продавцаИмпортные митні формальності: Відповідальність покупця
Категорія D
Доставка
DAT будь-які види транспорту new!!!
Delivered At Terminal (... named terminal of destination)Поставка на терміналі (... назва терміналу)Перехід ризиків: В момент доставки товару на термінал покупателяЭкспортные митні формальності: Відповідальність продавцаИмпортные митні формальності: Відповідальність покупця
DAP будь-які види транспорту new!!!
Delivered At Piont (... named point of destination)Поставка в пункті (... назва пункту)Ризики: В момент доставки товару в пункт зазначений покупателемЭкспортные митні формальності: Відповідальність продавцаИмпортные митні формальності: Відповідальність покупця
DDP будь-які види транспорту Delivered Duty Paid (... named place of destination)Поставка з оплатою мита (... назва місця призначення)Перехід ризиків: В момент передачі товару в розпорядження покупателяЭкспортные митні формальності: Відповідальність продавцаИмпортные митні формальності: Відповідальність продавця
DDU будь-які види транспорту Виключено з Інкотермс 2010
Delivered Duty Unpaid (... named place of destination)Поставка без оплати мита (... назва місця призначення)
DAF будь-які види транспорту Виключено з Інкотермс 2010
Delivered At Frontier (... named place)Поставка до кордону (... назва місця поставки)
DEQ морські та внутрішні водні перевезення Виключено з Інкотермс 2010
Delivered Ex Quay (... named port of destination)Поставка з пристані (... назва порту призначення)
DES морські та внутрішні водні перевезення Виключено з Інкотермс 2010
Delivered Ex Ship (... named port of destination)Поставка з судна (... назва порту призначення)

З питання придбання дизельного палива ЕН-590, а також бензину автомобільного звертайтеся до наших фахівців.

 

<< Назад

АНАЛИТИКА


Ціни на сировинні товари від
Investing.com Росія.

Курс валют